3 nové marketingové postupy. Jak je využít?
Svět se neustále mění. Máme k dispozici nové marketingové nástroje, které pomohou oslovit nové zákazníky a udržet si ty stávající. Znáte tyto nové pomůcky a postupy i vy? Podívejte se na přehled.
Notifikace pomáhají informovat v reálném čase
Zasílání notifikací vám pomůže své klienty oslovit s aktuální nabídkou kdykoliv si to budete přát. Důležitý marketingový nástroj se stará o přísun informací z vaší strany, které budou pro vašeho klienta přínosné. Mobilní notifikace se tak po odsouhlasení jejich příjmu zobrazují klientům ihned poté, co je odešlete.
Tento nástroj nahrazuje e-mailing, jehož otevíratelnost prudce klesá. Notifikace se přitom vašim klientům zobrazují i v případě, kdy zrovna nejsou přímo na vašem webu. Stačí, když jsou připojeni k internetu, a notifikace jim přijde.
Vlastní aplikace buduje vztah s klienty
Pokud máte vlastní e-shop, službu, nebo třeba spolek, můžete vyvinout vlastní mobilní aplikaci. Ta je přínosná zejména pro trvalé budování dobrých vztahů s vašimi uživateli. Aplikace využívají také samosprávy obcí, kdy se snaží informovat své občany o aktuálním dění a přizpůsobit obsah svého webu potřebám mobilních přístrojů.
I mobilní aplikace se přitom mohou propojit s notifikacemi a vytvořit tak příjemné informační rozhraní. Nyní to již nebude váš klient, kdo své informace vyhledává. Bude to zcela na vás, abyste mu vše podstatné sdělili.
Gamifikace rozšiřuje povědomí o značce
Kdo si hraje, nezlobí. A také se dobře zabaví a ochotně sdílí povědomí o vaší značce se svými sociálními kontakty. Gamifikace obsahu vaší činnosti vám pomůže rozšířit okruh své působnosti. Vytvořte soutěž a vyzvěte uživatele k tomu, aby se jí zúčastnili. Budou se skvěle bavit a odměna je nemine. Odměna pro vás? Příliv nových klientů.
Moderní marketingové nástroje jsou výrazným náskokem před konkurencí.