Využijte online marketingu ve svůj prospěch. Nakopněte svůj byznys!
Internetová reklama, to dnes opravdu není už pouze banner na webové stránce. Je to celá škála nástrojů, které mohou významně pomoci vašemu podnikání. Drahé billboardy u silnic tak pomalu ustupují právě těmto novým formám digitálního marketingu. Na rozdíl od plakátu nebo letáku do schránky se internetová reklama totiž dokáže efektivně přizpůsobit potenciálnímu klientovi, kterému se právě zobrazuje.
Internetová reklama je efektivní a levná
Zatímco konvenční formy reklamy oslovují masově lidi, z nichž valná většina nemusí mít o produkt vůbec zájem, tak internetová reklama dokáže zacílit přímo na potenciální klienty. A vy zaplatíte také pouze za zájem, který potenciální klient projeví, takže vás to vyjde levněji. Zájem je vyjádřen klikem na reklamu, který klienta přivede třeba na vaše webové stránky nebo do vašeho e-shopu. Tomuto způsobu reklamy říkáme PPC (pay per click) neboli česky platba za klik.
Že tomu ale nerozumíte? To vůbec nevadí. Správu PPC reklam dnes nabízejí marketingové agentury, které vše zajistí za vás. Jednou z nich je třeba marketingová agentura iFocus, kde nabízejí kromě správy PPC reklam také řadu dalších služeb. Mezi ně patří:
- Audit webové prezentace
- Optimalizace webových stránek
- Reklama na sociálních sítích
A mnoho dalšího. Myslíte si, že jsou tyto věci zbytečné, nebo vám nic neříkají? A co když vám řekneme, že vám pomohou zvýšit návštěvnost vašeho obchodu, zvýšit prodeje a třeba se prosadit v zahraničí? To vše totiž znamená vyšší tržby a váš úspěch i náskok před konkurencí.
Sociální sítě jsou trend
Velmi žádané a efektivní jsou dnes také reklamní kampaně na sociálních sítích. Ať už je to reklama formou PPC nebo využití přímé interakce s uživateli například formou soutěží. V našem prostředí by vás měla zajímat především účinná Facebook reklama. Sociální sítě jsou v současnosti v podstatě samostatným internetovým prostorem, který hojně navštěvují mladší generace a oslovit je dnes jiným způsobem už prakticky není možné.