Odzvonilo již v dnešní digitální době papírovým vizitkám?
Přestože hlavní doménou propagace v dnešní době je internet a sociální sítě, vizitky a další firemní tiskoviny si stále drží své důležité postavení. Samozřejmě může být dost pohodlné posílat různé informační letáky, vizitky a jiné propagační materiály přes internet, papírová podoba má stále své kouzlo. Podobně jako je tomu třeba i u knih, někteří z nás dávají přednost zhmotněným materiálům na papíře.
Skvělý nástroj propagace
Mezi nejpoužívanější firemní tiskoviny patří kromě vizitek zejména hlavičkové papíry, různé letáky, obálky nebo poznámkové bloky, či zápisníky s vlastním logem. Vizitky jsou dnes již takovou tradicí. Každé povedené obchodní jednání zakončené výměnou (popř. předáním) vizitek svědčí o tom, že strany jsou s obchodním stykem spokojené a mají zájem o další spolupráci – proč by na sebe jinak chtěly předat druhé straně kontakt? Každá společnost by také měla mít dostatečnou zásobu hlavičkových papírů a obálek. Ty napomáhají zejména snadné identifikaci zaslané tiskoviny. Dostane-li se vašemu klientovi do ruky obálka nebo dopis na hlavičkovém papíře s logem vaší společnosti, bude mu hned jasné, s kým jedná, a nebude muset tyto informace složitě hledat v textu.
Vysoké oblibě se pak těší i poznámkové bloky a zápisníky s logem společnosti. Nezáleží ani tolik na tom, zda půjde o dárek klientovi nebo zaměstnancům, tento typ firemních tiskovin vždy bude propagovat vaši společnost a prohlubovat povědomí o ní. Společnosti s jednotnými firemními tiskovinami rovněž působí prestižněji a důvěryhodněji.
Kvalitní dodavatel cestou k úspěchu
Pro tyto účely je dobré najít kvalitního dodavatele. Je nutné mít na paměti, že by měly firemní tiskoviny vypadat na první pohled kvalitně a přehledně. Zadáte-li do vyhledávače spojení „tisk firemní tiskovina“, vyjede vám spousta společností a vybrat mezi nimi může být velký oříšek. Doporučujeme se kromě ceny orientovat i na kvalitu zpracování a rychlost dodání.