Vyberte si spolehlivého partnera pro váš web i reklamu

Dobré jméno firmy stojí nejen na kvalitě produktů a poskytovaných služeb, ale i dobře nastavená reklama a propagace je tím, co ovlivňuje úspěšnost každé společnosti. Vaším spolehlivým a dlouhodobým partnerem se může stát třeba reklamní agentura, která má všechny služby pod jednou střechou. Může vám pomoci s tvorbou webových stránek, e-shopů i s online a offline reklamou. Díky individuálnímu a profesionálnímu přístupu dokáže agentura ihned reagovat na veškeré vaše požadavky. Denně sledují světové trendy, a proto se nemusíte bát o jedinečnost a originalitu projektů. Výsledek práce musí být přínosem pro obě strany. Když je spokojený klient je spokojená i agentura.

A jak správnou reklamní agenturu vybrat?

Na trhu je velké množství agentur, ze kterých si můžete vybírat. Jak ale vybrat tu správnou je mnohdy opravdu oříšek. Tady máte pár tipů, na co se při výběru toho správného partnera pro váš business zaměřit.

Neslibuje modré z nebe

Marketing je neustále se měnící odvětví a nic zde není přesné ani dokonale předvídatelné a opakovatelné. Pokud vám specialista slibuje modré z nebe ve formě toho, že za 1 000 Kč měsíčně dostanete přesný počet konverzí a vyděláte miliony, tak zbystřete. U každého klienta totiž funguje něco jiného. Je potřeba najít a vyzdvihnout vaše konkurenční výhody. Vyzkoušet co funguje, a co naopak ne. Využít různé marketingové kanály, které pomohou oslovit cílovou skupinu zákazníků v různých fázích nákupu. Až pak je důležité vyhodnotit jednotlivé kanály a stanovit závěry.

Vysvětluje reporty

Posílají vám agentury každý měsíc pouze screenshoty s „nějakými“ daty bez bližšího vysvětlení? A vy vůbec nevíte, co tím chtěl básník říci? Není se čemu divit. Marketing obsahuje spoustu výrazů a zkratek, kterým nezasvěcený člověk vůbec nemůže rozumět. Vyžádejte si proto podrobnější vysvětlení a nebojte se říct si o osobní nebo telefonickou konzultaci. Pokud toto agentura nebude ochotna dodat, pak je možná čas poohlédnout se jinde.

Komunikuje

Dostáváte každý měsíc na konci pouze fakturu a jinak se o nějaké komunikaci ze strany agentury nedá vůbec mluvit? Takto to určitě v pořádku není, pokud to tak ovšem sami nechcete. Agentura by s vámi měla probírat cíle a optimalizovat reklamy na základě vašich postřehů z reálného businessu. Pokud ne během měsíce, tak alespoň v reportech. Mělo by jít o oboustrannou spolupráci se vzájemnou komunikací.

Reference

Dobré je podívat se také na to, jaké spolupráce už reklamní agentura v minulosti realizovala. Opravdu nestačí, když si na webu uveřejní pouze loga firem, se kterými spolupracovala. Nejlepší je, když uvádí konkrétní projekty, postup práce a výsledek. V rozhodování, zda je agentura vhodná, mohou pomoci také její certifikace a partnerství např. s Googlem, Shoptetem, Mergado apod.

Služby, které vám agentura může nabídnout:

  • Tvorba webových stránek
  • Tvorba e-shopů
  • Grafické práce (tvorba loga, vizuální styl, grafický manuál)
  • Fotografické práce
  • Správa sociálních sítí
  • PPC reklama

Tak si vyberte tu správnou agenturu a nechte její specialisty ať vám pomohou rozjet business.