Americká armáda láká nové uchazeče z generace Z pomocí emotivních videí

Americká armáda cílí na nové rekruty generace Z pomocí pěti osobitých videí, v nichž jsou zachyceny skutečné příběhy vojáků. Ti ve snímcích prozrazují důvody vstupu do armády a sdílejí své osobní zkušenosti.

Animovaná kampaň nazvaná „The Calling“ cílí na mladé lidi narozené na konci 90. let nebo na počátku milénia. Jde o první generaci, která vyrůstala s přístupem k internetu, chytrým telefonům a sociálním sítím. A přesně v duchu digitálních médií se nese nová náborová akce.

V každém krátkém snímku se představuje jeden voják a poutavě popisuje svůj příběh. Americká armáda sází na jednoduchost a rychlost snímků a zároveň chce upoutat pozornost i takových jedinců, kteří by nad vstupem do armády ani neuvažovali. Výchozí platformou kampaně jsou zatím sítě YouTube a Facebook, ale pokud se formát osvědčí, určitě se objeví i na dalších sociálních sítích.

Pět prezentovaných vojínů je různorodou směsicí z aktivní armády, kteří byli vybráni ze sta uchazečů. Představuje se pilot vrtulníku, zdravotní sestra nebo administrativní pracovník.

Na níže prezentovaném medailonku vystupuje záložnice Jennifer Liriano, dcera imigrantů z Dominikánské republiky. V dětství byla svědkem pokusu o sebevraždu vlastního otce, musela se starat o svoji rodinu, když matka pracovala 16 hodin denně a téměř se připojila k pouličnímu gangu.



V online světě je jako doma už od roku 2005. Rád píše o nových technologiích a věnuje se tématům, které rezonují současností. Jeho články najdete v několika dalších magazínech, které provozuje.

Petr Kutka

V online světě je jako doma už od roku 2005. Rád píše o nových technologiích a věnuje se tématům, které rezonují současností. Jeho články najdete v několika dalších magazínech, které provozuje.