Kam dát odkaz – základní otázka při tvorbě linkbuildingu
Linkbuilder to nemá tak jednoduché, jak se může na první pohled zdát. Jeho prací není pouhé bezhlavé vkládání odkazů na webové stránky. Před tím, než odkaz umístí na vhodný webový prostor, stojí celá řada otazníků, které je třeba brát v potaz. Vše začíná u základní otázky, která zní: “Kam dát odkaz?”
Nástroj, který pomůže držet krok s vyhledávači
S odkazy to v současné době není vůbec jednoduché. Vyhledávače jsou stále chytřejší a linkbuildeři s nimi musí držet krok. Nahodile či bezhlavě umístěné odkazy vyhledávací roboti ignorují, vyhýbají se SEO farmám či jiným různě uměle vytvořeným stránkám s odkazy, které pro návštěvníka beztak nemají žádný význam. Rozhodnutí, kam dát odkaz, je tedy prvním a zásadním krokem každého linkbuildera. Důležitá je hlavně tématičnost i kvalita daného webu. Jak ale takové weby vyhledávat?
Pro tento účel vznikla webová aplikace Kam dát odkaz. Ta je zcela zdarma a linkbuiderům pomáhá s jejich prací. S tímto nástrojem můžete pro zvolená klíčová slova vyhledávat příhodné weby. Ty stránky, které odpovídají klíčovým slovům, se zobrazí ve výpisu vyhledávání. Zjistíte o nich, do jaké kategorie web spadá, jeho rank i jaké dosahuje pozice ve vyhledávání pro daná slova.
Pomoc linkbuilderům
Pokud jste linkbuilder, tak bude pro vás snazší než doposud získat nové a hlavně kvalitní zpětné odkazy. Za aplikací stojí programátor a linkbuilder Jirka Kynčl, který je vlastníkem portálu NaNastroj.cz. Jirka stále hledal cestu, která by mu pomohla rozšířit jeho odkazové portfolio. Hledání nebylo snadné a nakonec sám vytvořil Kam dát odkaz. Za aplikací tedy stojí zkušený člověk, který ví, co dělá.
Jste-li také linkbuilder, můžete se stejně jako Jirka připojit k petici SEO je analytika. Kromě podpoření cíle petice pro sebe získáte zajímavý zpětný odkaz. Stačí petici podepsat ze stejné e-mailové domény jako je váš web.