Chcete expandovat do zahraničního online prostoru? Bez PPC kampaně to půjde těžko

Jste majitelé e-shopu a chcete expandovat na zahraniční trh? Pak jistě víte, že bez dobře připravené PPC kampaně to půjde ztuha.


Čeští online obchodníci obvykle míří na Slovensko, do Německa nebo do Polska. Každá země má svá specifika a lze očekávat silnou konkurenci, která má v daných zemích zavedenou tradici. Jak tedy na novém trhu oslovit potenciální zákazníky?

Proč právě PPC kampaň?

Pokud nemáte zcela inovativní produkt, který by konkurenci nechával za sebou, bude prošlapávání cesty na novém trhu o něco komplikovanější. Kupující můžete oslovit originálními produkty z vlastní dílny či skvělou cenou, ale ne vždy je to možné. Proto je dobré do neprobádaných lovišť vstoupit s partnerem, který se v nich vyzná. V oblasti online marketingu je jedním z nejefektivnějších forem reklamy PPC kampaň.

Expandujete-li za hranice, jistě víte, o co se jedná, neboť i v Česku je takový druh reklamy prakticky nutností. Vyhledává-li někdo na internetu fráze, které souvisejí s vaším e-shopovým portfoliem, PPC reklama pomůže k zobrazování vašich produktů nad výsledky organického vyhledávání. Stejně tak je PPC kampaň efektivní v rámci bannerové reklamy, kdy se uživatelům zobrazují reklamy v souladu s jeho zájmy na základě anonymních cookies. Je tak více než jasné, že taková kampaň může na vaše stránky přivést řadu nových návštěvníků a hlavně kupujících.

Specialisté na PPC (nejen) v zahraničí

PPC reklama na Slovensku vám pomůže oslovit zákazníky stejně jako v Česku. Stejně tak efektivní je PPC reklama v Polsku či v Německu. E-shopy, které si tuzemské kampaně spravují samy, může v zahraničí samozřejmě zaskočit nejen jazyková bariéra, ale i drobné odlišnosti v chování tamních uživatelů a další detaily v otázkách nastavení kampaní.

V takovém případě je ideálním řešením ponechat správu zahraniční PPC reklamy specialistům, jako je třeba tým markeťáků z PPC Profits. Ti vám pomohou expandovat (nejen) do zahraničí. Bohaté, téměř patnáctileté zkušenosti na poli PPC marketingu, z nich dělají ostřílené odborníky.